مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:502021-04-05اقتصادي

تلاش اتاق بازرگانی زنجان برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: یکی از مهم ترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان در همه بخش ها است.

- علی یگانه فرد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سال گذشته، سال بسیار سختی برای مردم دنیا بود و مشکلات ناشی از شیوع ویروس که صورت گرفته اما این نقشه راه با وجود بروکراسی های اداری و مشکلات سیستم اداری کمتر از انتظار عملیاتی شده است، تاکید کرد: امید می رود در سال آینده هرچه بیشتر اهداف در نظر گرفته شده آن محقق شود.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه و امید فعالان اقتصادی استان به اتاق است، اضافه کرد: در بخش های مختلف برنامه های خود را اجرایی کرده و در راستای صیانت از حقوق و انتفاع فعالان بخش خصوصی حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وب سایت جدید اتاق بازرگانی زنجان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به اعضا با بخش های جدیدی در دسترس قرار گرفته است.

  یگانه فرد با اشاره به مشکلات موجود فعالان اقتصادی و انتظار تولیدکنندگان و فعالان این بخش برای حل مشکلات، اضافه کرد: یکی از مهم ترین اهداف اتاق پیگیری و حل مشکلات فعالان بخش اقتصادی و خصوصی استان زنجان در همه بخش ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اتاق بازرگانی زنجان برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی

تلاش اتاق بازرگانی زنجان برای پیگیری و حل مشکلات فعالان اقتصادی