مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:302021-04-05سياسي

انتقادات جامعه پزشکی اصفهان از مداخله افراد بی صلاحیت در امور پزشکی


طرح تشکیل سازمان طب اسلامی _ ایرانی در مجلس این روزها واکنش های زیادی به دنبال داشته و به ویژه مورد انتقاد جامعه پزشکی قرار گرفته است.

- ایسنا/اصفهان طرح تشکیل سازمان طب اسلامی _ ایرانی در مجلس این روزها واکنش های زیادی به دنبال داشته و به ویژه مورد انتقاد جامعه پزشکی قرار گرفته است.

برای بررسی جنبه های مختلف این طرح، نشست هم اندیشی درخصوص مداخله افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی در سازمان نظام پزشکی اصفهان با حضور تعدادی از اساتید گروه های مختلف پزشکی و انجمن های علمی، برخی اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی اصفهان و هیئت مدیره انجمن صنفی پزشکان استان اصفهان، مشاوران این سازمان و متخصصان طب سنتی برگزار شد.

عباسعلی خادمی، رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی های استان اصفهان، در این جلسه با اشاره به اینکه جامعه پزشکی این روزها با چالش های جدی روبرو است، اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی فعالیت های زیادی در همه گیری کرونا داشت و اعضای جامعه پزشکی در این دوران خوش درخشیدند، به طوری که مقام معظم رهبری نیز این موضوع را تایید و از جامعه پزشکی قدردانی کردند.

وی با بیان اینکه باتوجه به محدودیت در تعداد واکسن های کرونا و روند کنونی، واکسیناسیون 70 درصد کل کشور در حالت خوشبینانه تا آخر امسال طول می کشد، گفت: این در حالی است که کادر درمان و جامعه پز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات جامعه پزشکی اصفهان از مداخله افراد بی صلاحیت در امور پزشکی

انتقادات جامعه پزشکی اصفهان از مداخله افراد بی صلاحیت در امور پزشکی