مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-05بين الملل

افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در غزه


مقام های بهداشتی در نوار غزه روز یکشنبه از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا همزمان با محدودیت ورود کمک های دارویی به این باریکه خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، طی 24 ساعت گذشته یک هزار و 628 نفر در این باریکه به بیماری کووید-19 مبتلا شدند که یک رکورد محسوب می شود.

بر اساس این گزارش، شمار مبتلایان به کرونا در غزه به 70 هزار و 435 نفر رسیده است و 630 نفر نیز تا کنون بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

پیش تر مقام های فلسطینی اعلام کرده بودند که رژیم صهیونیستی از انتقال 2 هزار دوز واکسن کرونا از نوع اسپوتنیک روسی به غزه جلوگیری کرده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز رژیم صهیونیستی را مسؤول عواقب جلوگیری از ورود واکسن کرونا [به غزه] دانست و خواستار ورود فوری نهادهای بین المللی به این موضوع شد.

حازم قاسم سخنگوی جنبش حماس به خبرنگاران در غزه گفت که جلوگیری از ورود واکسن کرونا و ادامه محاصره طولانی مدت این منطقه یکی از بدترین مظاهر تبعیض نژادی است که توسط رژیم اشغالگر علیه ساکنان غزه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در غزه

افزایش بی سابقه شمار مبتلایان به کرونا در غزه