مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-05سياسي

وضعیت ناگوار و نگران کننده استان بوشهر /ویروس آماده ورود به خانه و بدن ماست


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه های مربوطه با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده را رعایت نمی کنند بدون تعارف برخورد کنند.

- ایسنا/بوشهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دستگاه های مربوطه با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های اعلام شده را رعایت نمی کنند بدون تعارف برخورد کنند.

محمدتقی ایرانی در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان بوشهر اظهار کرد: کادر درمانی بیمارستان های استان بوشهر در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته اند.

وی ضمن تقدیر از مدافعان سلامت استان بوشهر بیان کرد: ویروس کرونا که زندگی عادی مردم جهان را مختل کرده است، گویا تمام شدنی نیست و همت همگانی مردم را می طلبد تا این داستان را به پایانی خوش نزدیک کند.

ویروسی که می توان گفت همه جوانب زندگی را تحت الشعاع قرار داده و خانواده ها باید مقابله با آن را در رأس برنامه ریزی های خود قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: با تمام کمبودها و محدودیت ها کادر بهداشت و درمان شرایط مناسبی را برای استان بوشهر ایجاد کرده اند که صمیمانه از آنها تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ناگوار و نگران کننده استان بوشهر /ویروس آماده ورود به خانه و بدن ماست

وضعیت ناگوار و نگران کننده استان بوشهر /ویروس آماده ورود به خانه و بدن ماست