مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-05اقتصادي

زیان سرمایه گذاران خُرد در بورس باید جبران شود


زره تن لهونی، عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سرمایه گذاران خُرد بیشترین ضرر را در این میان متحمل شده و آسیب دیده اند و باید فکری برای جبران ضرر آنها داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، آرش زره تن لهونی عضو هیئت رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در نشست امروز این کمیسیون با حضور دژپسند وزیر اقتصاد و دارای و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن تاکید براینکه در سالی که گذشت بازار بورس با فراز و نشیب های فراوانی همراه بود، گفت: سرمایه گذاران خُرد بیشترین ضرر را در این میان متحمل شده و آسیب دیده اند و باید فکری برای جبران ضرر آنها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ارزش سهام دولت در شرکت های دولتی 385 هزار میلیارد تومان اعلام شده و قرار است که مبلغی از آن واگذار شود، براین اساس پیشنهاد می کنم تا مطابق اصلاحیه بودجه مبلغ پیش بینی شده 10 هزار میلیارد تومان نیز به آن اضافه شود و سپس برای جبران زیان سرمایه گذاران خُرد مورد استفاده قراربگیرد تا بخشی از مشکلات مردم التیام یابد.

زره تن تصریح کرد: همچنین در اقدامی دیگر می توان 10 هزار میلیارد تومان را برای جبران سرمایه گذاران خُرد اختصاص داد، به هر صورت باید به نحوی زیان سرمایه گذاران خرد در بازار سرمایه جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان سرمایه گذاران خُرد در بورس باید جبران شود

زیان سرمایه گذاران خُرد در بورس باید جبران شود