مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 03:202021-04-04حوادث

محموله سنگین مرفین در میناب به مقصد نرسید


با هوشیاری و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب قاچاقچیان در انتقال 2 تن و 52 کیلو و 200 گرم مرفین در استان ناکام ماندند.

- ایسنا/هرمزگان با هوشیاری و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب قاچاقچیان در انتقال 2 تن و 52 کیلو و 200 گرم مرفین در استان ناکام ماندند.

سردار غلامرضا جعفری صبح امروز(16 فروردین ماه)، در تشریح این خبر اظهار کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی اعضای یک باند حرفه ای قاچاق مواد مخدر مرفین که به صورت ترانزیت فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام بامداد امروز با همکاری ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی این شهرستان به 2 دستگاه کامیون بونکر گاز مشکوک و بلافاصله خودروها را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان کرد: پس از تلاش بی وقفه وبرش انتهای بونکر یکی از کامیون ها 2 تن و 52 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع مرفین که به طرز بسیار ماهرانه در انتهای کامیون جاساز شده بود، کشف و 2 نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محموله سنگین مرفین در میناب به مقصد نرسید

محموله سنگین مرفین در میناب به مقصد نرسید