مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 02:302021-04-04سياسي

نقش رسانه ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات


در بازدید مسوول بسیج رسانه لرستان از دفتر خبرگزاری فارس به نقش رسانه ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات پیش رو و کمک به انتخاب صحیح تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، رضا مریدی اصل مسوول بسیج رسانه استان به مناسبت آغاز سال جدید از دفتر خبرگزاری فارس در لرستان بازدید کرد.

مریدی در این دیدار، عنوان کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه های تاثیرگذار و مهم در سطح کشور و استان لرستان است که در بیان مشکلات مردم و جریان سازی های خوب، عملکرد مناسبی دارد.

وی با بیان اینکه توجه به شعار سال یکی از رسالت های مهم رسانه ها و از جمله خبرگزاری فارس است، افزود: مقام معظم رهبری به درستی و با شناخت دقیق از وضعیت کشور شعار سال را تولید؛ مانع زدایی ها، پشتیبانی ها عنوان کردند، که در این راه رسانه ها برای شناسایی موانع و بیان آنها نقش موثر داشته و باید مطالبه گری کنند.

مسوول بسیج رسانه استان لرستان گفت: همچنین در بحث پشتیبانی نیز علاوه بر اینکه در وهله اول مسوولان اجرایی باید ضمن رفع موانع از تولید داخلی پشتیبانی کنند، رسانه ها نیز می توانند نقش خود را به عنوان حامی تولید کنندگان داخلی ایفا کنند و بازویی توانمند برای آنها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رسانه ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات

نقش رسانه ها در کمک به تحقق شعار سال و پر شورتر شدن انتخابات