مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 18:402021-04-04اقتصادي

توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب و توزیع بالغ بر 13 هزار و 874 تن کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار این استان در سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد از جذب و توزیع بالغ بر 13 هزار و 874 تن کالاهای اساسی جهت تنظیم بازار این استان در سال گذشته خبر داد.

سالار حسین پور افزود: در سال گذشته بالغ بر 13 هزار و 874 تن کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله برنج، گوشت قرمز، مرغ منجمد، شکر، روغن و میوه شب عید، جهت تنظیم بازار استان جذب و توزیع شده است .

وی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، تامین و جذب کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با قیمت مصوب همچنان به جهت حفظ آرامش همشهریان، در دستور کار این سازمان قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد جلسات برگزار شده اصلی و فرعی در این کارگروه تعداد 81 جلسه بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته

توزیع بیش از 13هزار تن کالای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته