مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 18:152021-04-04سياسي

روحانیون به همراه خانواده راه دشواری در مسیر تبلیغ طی می کنند


با توجه به مشکلاتی که روحانیون در راه تبلیغ دارند، خانواده آن ها در این امر مشارکت و همراهی دارند و در راه مجاهدت ترویج دین اسلام سهیم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت السلام محمد قمی عصر یکشنبه در جمع خانواده های کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه بعد از پیامبر خداوند رسالتش را بر دوش اهل بیت گذاشته، بیان کرد: خداوند برای اینکه امر حق را پیش ببرد از ابتدای تاریخ بر روی خانواده های مجاهد و بزرگ حساب خاصی باز کرده است.

رییس سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه بعد از پیامبر (ص) اهل بیت ایشان وظیفه تبلیغ داشتند و فقط بر عهده حضرت علی (ع) نبود، بلکه بر عهده حضرت فاطمه (س) هم بود، گفت: از ابتدای اسلام حضرت خدیجه (س)، حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) پس از واقعه کربلا و حتی اهل بیت امام حسین (ع)، برای ادامه جهاد و رسالت اسلام تلاش های فراوانی کرده اند.

وی افزود: خانواده های ائمه در راه جهاد تبلیغ اسلام همچون پدران و همسران خود به شهادت رسیده اند، لذا باید از ائمه درس بگیریم و وظیفه تبلیغی خود را انجام دهیم.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه گرچه وظیفه تبلیغ اسلام بر عهده روحانیون گذاشته شده است، تصریح کرد: با توجه به مشکلاتی که روحانیون در این راه دارند، خانواده آن ها در این امر مشارکت و همراهی دارند و در راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیون به همراه خانواده راه دشواری در مسیر تبلیغ طی می کنند

روحانیون به همراه خانواده راه دشواری در مسیر تبلیغ طی می کنند