مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-04سياسي

شهرداری شیراز زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی را فراهم کند


عضو شورای شهر شیراز خواستار فراهم شدن زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی توسط شهرداری در تنظیم لایحه عوارض شد.

- ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز خواستار فراهم شدن زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی توسط شهرداری در تنظیم لایحه عوارض شد.

محمدتقی تذروی یکشنبه 15 فروردین در صحن علنی شورای شهر شیراز بیان کرد: امسال سال تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده که از این روی انتظار داریم شهرداری ترتیبی اتخاذ کند که لایحه دریافت عوارض از کارگاه های تولیدی به گونه ای انجام گیرد که موجب تشویق راه اندازی کارگاه و بکارگیری نیرو شود.

او همچنین با گرامیداشت ساد و خاطره جانباختگان حادثه سیل فروردین 98 شیراز که در آن 21 نفر از همشهریان و هموطنانمان را از دست دادیم، افزود: یکی از گلایه های خانواده های جانباختگان، بی مهری مجموعه شورای شهر و شهرداری به عنوان یکی از مسببین حادثه نسبت به آنان بود و خواستار پیگیری این موضوع در محاکم قضایی بودند.

لذا از ریاست شورای اسلامی شهر شیراز که داعیه شفافیت و عدالت را دارند، می خواهم تا حکم ابلاغی قضایی در این رابطه را به جد پیگیری کنند.

این عضو شورای شهر شیراز همچنین با بیان اینکه در بودجه 1400 این کلانشهر پیش بینی شده که تمام هزینه های ناشی از قصورات مجموعه شهرداری باید از بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری شیراز زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی را فراهم کند

شهرداری شیراز زمینه راه اندازی کارگاه های تولیدی را فراهم کند