مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 17:352021-04-04سياسي

ستاری به استان سمنان سفر می کند/ افتتاح چند طرح علمی


رییس پارک علم و فناوری استان سمنان از سفر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان سمنان و افتتاح چند طرح فناوری و علمی در سطح این استان خبر داد.

- محسن نظری در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه سفر معاون علمی و فناوری رییس جمهور به استان سمنان پس فردا، سه شنبه صورت خواهد گرفت، ابراز داشت: فاز اول ساختمان کارگاهی رویش فناوری مرکز رشد شماره 2 و مرکز نوآوری آب، انرژی و کشاورزی در پارک علم و فناوری استان سمنان با حضور ستاری افتتاح می شود.

وی از بازدید شرکت های حوزه ICT و ماشین آلات فناوری توسط معاون رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: بازدید از محل پیشنهادی پردیس فناوری و نوآوری موسوم به کارخانه نوآوری از دیگر برنامه های ستاری است.

معاون رییس جمهور در این سفر یک روزه همچنین مرکز نوآوری ها و فناوری های زمین شناسی، معدن و صنایع معدنی را افتتاح خواهد کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه ستاری از چند واحد صنعتی فناوری در شهرک صنعتی شاهرود نیز بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: دانشگاه دامغان دیگر مقصد ستاری است تا در رأس هیئتی نمایشگاه محصولات دانش بنیان و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه دامغان و آزمایشگاه میکروسکوپ الکترونی FE-SEM را افتتاح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری به استان سمنان سفر می کند/ افتتاح چند طرح علمی

ستاری به استان سمنان سفر می کند/ افتتاح چند طرح علمی