مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 16:352021-04-04اقتصادي

کاهش 95 درصدی اقامت نوروزی گردشگران در هتل های اصفهان


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از کاهش 95 درصدی اقامت گردشگران در طول ایام نوروز 1400 در هتل های اصفهان در مقایسه با مدت مشابه در سال 1398 و پیش از شیوع بیماری کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، فریدون اله یاری اظهار داشت: در نوروز امسال و در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از مجموع 35هزار تخت در استان تنها 50 درصد ظرفیت اقامت واحدهای اقامتی به گردشگران نوروزی اختصاص یافت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان با اشاره به کاهش ظرفیت اقامت استان اصفهان در نوروز امسال افزود: در نوروز امسال فقط از ظرفیت هتل ها، اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بومگردی، مهمانپذیرها و خانه های مسافر به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی استفاده شد و از ظرفیت بیش از 5 هزار کلاس آموزش و پرورش و کمپ های موقت در راستای حفظ سلامت گردشگران نوروزی چشم پوشی شد.

وی ادامه داد: بررسی نهایی آمار اقامت گردشگران نوروزی در واحدهای اقامتی مورد تایید این اداره کل حاکی است که اقامت گردشگران با کاهش 95درصدی در مقایسه با نوروز 1398 و پیش از شیوع بیماری کرونا رقمی معادل 121 هزار نفر را در بر می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 95 درصدی اقامت نوروزی گردشگران در هتل های اصفهان

کاهش 95 درصدی اقامت نوروزی گردشگران در هتل های اصفهان