مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 15:202021-04-04ورزشي

احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در هیر


مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال کار احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ و مچ انداز را در شهر هیر آغاز خواهیم کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: امسال کار احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ و مچ انداز را در شهر هیر آغاز خواهیم کرد.

سجاد انوشیروانی روز یکشنبه 15 فروردین ماه در مراسم تجلیل از جهان پهلوان پیمان ماهری پور هیر در شهر هیر اظهار کرد: ما خوشحال هستیم که یکی از جوانان مستعد استان با حضور در مسابقات جهانی و بین المللی توانسته در رشته پاورلیفتینگ برای استان اردبیل افتخار کسب کرده و رکورددار جهان باشد.

وی به استعدادهای ناب استان در رشته های مختلف ورزشی به ویژه رشته های مقاومتی اشاره کرد و گفت: استان اردبیل در رشته های رزمی، وزنه برداری، کشتی، پاورلیفتینگ و بدنسازی از شرایط مساعد در تربیت و معرفی استعدادهای ناب به ویژه جوانان و نوجوانان علاقمند برخوردار است تا با حضور آنها در تیم های ملی شاهد درخشش این ورزشکاران و جوانان مستعد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: بر همین اساس و به درخواست اهالی هیر قرار است اولین و بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در شهر هیر راه اندازی شود که انتظار می رود سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز در راه اندازی سالن ها و مجموعه های ورزشی در این مناطق محروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در هیر

احداث بزرگترین خانه پاورلیفتینگ در هیر