مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:452021-04-04حوادث

کشف انبار احتکار روغن خوراکی در بیرجند


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف انبار احتکار روغن خوراکی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 704 میلیون ریال برآورد شده است.

- سرهنگ جواد بخشی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر احتکار روغن در یکی از روستاهای شهرستان بیرجند دریافت کردند که موضوع بسرعت پیگیری شد و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی گفت: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی انبار کالای احتکار شده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل 150 کارتن انواع روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی تصریح کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با محتکران کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به مخلان امنیت عمومی و اقتصادی را نخواهد داد.

توقیف کامیون حامل مرغ غیر مجاز در خراسان جنوبی سرپرست پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از توقیف کامیون حامل مرغ غیر مجاز در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: ماموران در بازرسی از یک کامیون باربری هزار و 900 قطعه مرغ زنده غیر مجاز و بدون مجوز بهداشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار روغن خوراکی در بیرجند

کشف انبار احتکار روغن خوراکی در بیرجند