مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-04سياسي

2 بخشدار جدید و یک معاون فرماندار در ابرکوه و تفت معرفی شدند


دو بخشدار جدید و یک معاون فرماندار در شهرستان های ابرکوه و تفت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همدلی قوای سه گانه و نیروهای امنیتی و انتظامی قدم های خوبی در راستای توسعه و عمران کشور و قطع وابستگی به خارج برداشته شد.

وی با اشاره به شعار سال بیان کرد: امیدواریم در سال جاری هرآنچه مانع تولید ملی است از میان برداشته شود و پشتیبانی لازم برای رونق تولید از سوی همه دستگاه ها صورت گیرد تا شاهد رشد اقتصادی و قطع وابستگی به خارج باشیم.

رییس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در 28 خردادماه سال جاری افزود: بزرگترین انتخابات از لحاظ حجم و گستردگی در کشور انتخابات 28 خرداد است و برای برگزاری مناسب و باشکوه این انتخابات نیاز به عزم ملی و همکاری سازمانی و گروهی بین همه دستگاه هاست و باید همه نهادها و ادارات تلاش خود را در تعامل و همکاری با فرمانداری و بخشداری ها به کار گیرند.

ترحمی به بیان گزارشی از تقویم انتخابات تاکنون پرداخت و یادآور شد: از 16 فروردین ماه فرآیند ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها آغاز خواهد شد و انتظار می رود نخبگان مناطق روستایی برای عضویت در این شوراها ثبت نام نمایند تا روستاهای دارای شرایط ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 بخشدار جدید و یک معاون فرماندار در ابرکوه و تفت معرفی شدند

2 بخشدار جدید و یک معاون فرماندار در ابرکوه و تفت معرفی شدند