مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-04بين الملل

بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه در دیدار الکاظمی با ولی عهد ابوظبی


نخست وزیر عراق در سفر به امارات با ولی عهد ابوظبی درباره تقویت روابط دو جانبه و تحولات منطقه گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق که به امارات سفر کرده است با محمد بن زاید آل نهیان ولی عهد ابوظبی دیدار و درباره روابط دوجانبه میان دو کشور گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری السومریه نیوز، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر عراق در بیانیه ای گفت: الکاظمی در چارچوب سفرش به امارات عربی متحده با محمد بن زاید آل نهیان جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور دیدار کرد.

در این بیانیه آمده است: در دیدار مذکور دو طرف روابط دوجانبه میان امارات و عراق و تحکیم راه های همکاری مشترک در زمینه های مختلف، اوضاع در منطقه و بازگشت عراق به ایفای نقش محوری و مهم ایجاد ثبات و آرامش در منطقه را بررسی کردند.

بر اساس این بیانیه، ولی عهد ابوظبی هم ضمن استقبال از نخست وزیر عراق و هیأت همراه او اقدامات عراق در ایجاد اصلاحات و توسعه اقتصاد خود و بهبود فضای سرمایه گذاری را ستود و از نقش این کشور در تحکیم امنیت و ثبات منطقه و خط مشی آن در سیاست آرامش و گفت وگو  تمجید کرد.

محمد بن زاید آل نهیان پس از آن در توییتر درباره دیدارش با الکاظمی نوشت: با مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق درباره تقویت روابط برادرانه و پیشبرد آن به سم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه در دیدار الکاظمی با ولی عهد ابوظبی

بررسی روابط دوجانبه و تحولات منطقه در دیدار الکاظمی با ولی عهد ابوظبی