مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-04سياسي

سند همکاری ایران و چین نقشه راهی برای 25 سال آینده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی سند همکاری ایران و چین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که طبق توضیحات ارائه شده این سند نقشه راهی است که سمت و سوی آینده همکاری های ایران و چین را در 25 سال آینده روشن می کند.

- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی سند همکاری ایران و چین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که طبق توضیحات ارائه شده این سند نقشه راهی است که سمت و سوی آینده همکاری های ایران و چین را در 25 سال آینده روشن می کند.

ابوالفضل عمویی در گفت و گو با ایسنا در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این جلسه سند همکاری جامع ایران و چین با حضور رسول مهاجر، معاون دیپلماسی اقتصادی و رضا زبیب مدیرکل شرق آسیای وزارت امور خارجه مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از روند تدوین این سند و گفت وگوهای شش سال گذشته بین دو کشور درباره مشارکت راهبردی ایران و چین ارائه شد.

وی توضیح داد: آقای مهاجر با تاکید بر اینکه از لحاظ حقوقی این سند برای کشورمان تعهدآور نیست به این موضوع اشاره کرد که این سند، یک نقشه راه است که سمت و سوی آینده همکاری های ایران و چین را در 25 سال آینده روشن می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند همکاری ایران و چین نقشه راهی برای 25 سال آینده است

سند همکاری ایران و چین نقشه راهی برای 25 سال آینده است