مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:202021-04-04اقتصادي

خرید کولرگازی کم مصرف از سایت تاپ فروش


با اینکه درباره خرید کولر از بانه تبلیغات زیادی می شود که این تبلیغات منفی هستند، ولی می بینیم که در طول سال مردم برای خرید لوازم خانگی به این شهر زیبا و خوش آب وهوا می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام تاپ فروش، یکی از دلایل روی آوردن مردم به خرید کولرگازی از بانه، قیمت مناسب کولرگازی در این شهر می باشد که در برخی موارد نصف قیمت کولر گازی در شهرستان ها است.

جهت اطلاعات بیشتر تا انتهای این متن از سایت تاپ فروش با ما همراه باشید.

خرید کولرگازی با گارانتی و ضمانت از بانه این سؤال برای شما پیش آمده که چرا خرید کولر گازی از بانه ارزان تر از جاهای دیگر می باشد؟ اول اینکه واسطه وجود ندارد.

همان طور که همه ما متوجه هستیم، یکی از اصلی ترین دلایل گران بودن کالاها این است که واسطه در آن وجود داشته باشد و وارد بخش تولید نشود.

در کمال تأسف نظارتی صورت نمی گیرد و قیمت کالاهایی که در هر خانه ای مورد نیاز است، در این شرایط بد اقتصادی همچنان بالا می روند.

در شهر بانه بعد از وارد کردن کالاهای موردنیاز به داخل کشور، در مرزها بدون هیچ گونه دلال و واسطه ای به دست مردم می رسد که همین موضوع سبب پایین آمدن قیمت و یا به بیانی دیگر باعث جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت محصول می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کولرگازی کم مصرف از سایت تاپ فروش

خرید کولرگازی کم مصرف از سایت تاپ فروش