مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-04اقتصادي

خیرین بدون مرز فردیسی پای کار آزادی زندانی در چین


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس ضمن تشریح اقداماتی که برای حمایت از زندانیان و خانواده آن ها در سال های گذشته اتفاق افتاده بود، گفت: فردی که 15 سال از حبس او به دلیل جریمه 200 هزار یورویی می گذرد تحت حمایت انجمن حمایت از زندانیان فردیس قرار گرفت.

- حسین ناصر خاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، ضمن تشریح اقدامات انجمن حمایت از زندانیان فردیس در طول سال گذشته، گفت: طی سال 99، بیش از 900 میلیون تومان برای حمایت ، آذربایجان، ترکیه و غیره در حال انجام است.

ناصرخاکی ادامه داد: به عنوان مثال  فردی با 15 سال زندانی و جریمه  200 هزار یوان(معادل 800 میلیون تومان) در کشور چین زندانی است که طبق قانون این کشور، مبلغ جریمه باحبس قابل جبران نبوده و تا زمان پرداخت جریمه، فرد باید در زندان بماند که فرد مذکور علیرغم اینکه مدت ها از پایان حبسش می گذرد، به علت عدم توانایی در پرداخت جریمه، همچنان در زندان چین محبوس است.

پرونده این فرد در حال پیگیری، تامین مبلغ جریمه  و انجام  مذاکرات برای آزادسازی از طریق انجمن حمایت از زندانیان فردیس است.

وی پیگیری پرونده های قصاص و اخذ رضایت را از دیگر فعالیت های انجمن حمایت از زندانیان فردیس برشمرد و افزود: در حال حاضر  5 پرونده فعال قصاص در حال پیگیری است و  مذاکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین بدون مرز فردیسی پای کار آزادی زندانی در چین

خیرین بدون مرز فردیسی پای کار آزادی زندانی در چین