مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-04سياسي

آیت الله علم الهدی: برخی جریانات از حاشیه شهر، بهره برداری سیاسی می کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مطلب دیگر سوءاستفاده سیاسی از حاشیه شهر است که حاشیه شهر را به عنوان نقطه ضعف نظام معرفی کنند و بتوانند از این ضعف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی صبح امروز در مراسم افتتاح پل و بلوار الزهرا که دستور به تشکیل این ستاد دادند و ستاد ساماندهی حاشیه شهر ایجاد شد.

آیت الله سیداحمد علم الهدی ادامه داد: حاشیه شهر در این روزها قابل مقایسه با ابتدای تشکیل این ستاد نیست، بحمدالله شهرداری، کمیته امداد و سپاه پاسداران کارهای بسیار زیاد و مفیدی انجام دادند که در ابتدای آن، محرومیت زدایی بود.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در این خصوص دو نکته فرمودند که میزان تأثیر فعالیت های فرهنگی در حاشیه شهر چه مقدار بوده است و این که دیگر مسئله ای به نام حاشیه شهر نداشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: حاشیه شهر باید به شهر متصل شود و همه مردم از امکانات شهر بهره مند بشوند، این ستاد تا زمانی پابرجاست که این هدف محقق شود.

آیت الله علم الهدی متذکر شد: آن چیزی که باعث نگرانی ما شده، این است که افرادی از جاهای مختلف کشور به اینجا می آیند و شروع به بهره برداری می کنند و مطلب دوم، سوءاستفاده سیاسی از حاشیه شهر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: برخی جریانات از حاشیه شهر، بهره برداری سیاسی می کنند

آیت الله علم الهدی: برخی جریانات از حاشیه شهر، بهره برداری سیاسی می کنند