مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 11:552021-04-04ورزشي

سعیدی: حمایت ویژه ای از فدراسیون های المپیکی خواهیم داشت


اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 1400 برگزار شد.

- اولین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در سال 1400 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کمیته ملی المپیک، هشتاد و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل های بهداشتی با ریاست صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد مصوبات نشست بیان کرد: با توجه به بازدیدی که از اردوها و فدراسیون های ورزشی در انجام شد به بررسی وضعیت آماده سازی تیم های ملی اعزامی به بازی های المپیک و رقابت های انتخابی پرداختیم که مهمترین بحث مربوط به زمان و چگونگی واکسیناسیون کاروان اعزامی به بازی های المپیک توکیو و کمک به اردوهای تیم های مختلف ملی بود تا ورزشکاران دغدغه ای برای تمرینات و حضور در المپیک نداشته باشند.

همچنین سقف بودجه 1400 فدراسیون های ورزشی با توجه به تعیین شاخص های آن که قبلا مورد تصویب قرار گرفته بود به تفکیک مورد بررسی نهایی و تصویب قرار گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک ادامه داد: آیین نامه نحوه استفاده و بهره برداری از هتل آکادمی ملی المپیک و رستوران آن که مورد بررسی کمیسیون مدیریت برنامه ریزی قرار گفته بود، از سوی هیات اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعیدی: حمایت ویژه ای از فدراسیون های المپیکی خواهیم داشت

سعیدی: حمایت ویژه ای از فدراسیون های المپیکی خواهیم داشت