مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 11:152021-04-04سياسي

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده رونمایی می شود


معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد که امسال سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده توسط این مرکز رونمایی می شود.

- ایسنا/فارس معاون مشاوران خانواده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اعلام کرد که امسال سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده توسط این مرکز رونمایی می شود.

حجت الاسلام محسن ابراهیمی در جمع مشاوران خانواده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده استان فارس، گفت: امسال ضمن تکمیل منابع انسانی، سیستم های نظارت و ارزیابی، رتبه بندی و الگوی اقتصاد مراکز و مدیریت متمرکز را پیگیری خواهیم کرد و با رونمایی از سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده با کمک همگان گام موثری در پیشگیری از طلاق و رسیدگی به دعاوی خانواده برخواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز وکلای قوه قضاییه فارس، ابراهیمی گفت: یکی از اقدامات ویژه دستگاه قضایی برای قضازدایی از پرونده هایی که ریشه و خاستگاه حقوقی و قضایی ندارند، طراحی مداخله های غیر قضایی و استفاده از فراینده های مشاوره و روان شناسی است.

او با بیان اینکه حوزه خانواده و دعاوی مراکز خانواده، نیازمند بهره مندی از مشاوران متعهد و متخصص است، افزود: قوه قضاییه برای اجرای قانون حمایت از خانواده از سال 98 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده رونمایی می شود

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های خانواده رونمایی می شود