مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-04اقتصادي

تلاش دستگاه قضا برای چرخش تولید در کارخانه آب معدنی استهبان


ورود دستگاه قضا از یک سال پیش به جهت رفع موانع تولید سبب شد روزنه امید در یک کارخانه تولید آب معدنی و انواع نوشیدنی های طعم دار در شهرستان استهبان استان فارس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سال 86 بود که کلنگ کارخانه آب معدنی در شهرستان استهبان به زمین زده شد، کارخانه ای به مساحت یک هکتار و با چهار هزار متر زی به ماجرا ورود کرده و مصوب کردند که مجوز حفر یک حلقه چاه را به ما بدهند تا از این طریق مشکل آبرسانی را حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه چاه باید در جنوب شهرستان استهبان حفر شود، توضیح داد: به این صورت که ما چاه را برای مصرف کشاورزی حفر می کنیم تا کشاورزان آن منطقه از آب این چاه استفاده کنند و بجای آن آبی که کشاورزان از آن استفاده می کنند، به کارخانه اختصاص یابد.

مدیرعامل شرکت تولیدی حقانوش گفت: این کارخانه در صورت افتتاح، آب معدنی، انواع نوشیدنی های طعم دار، آب های مالت و ماء الشعیر را تولید خواهد کرد.

وی با بیان اینکه با دلار هزار تا سه هزار تومانی، 20 میلیارد تومان هزینه ساخت کارخانه شده است، افزود: این کارخانه ظرفیت تولید پنج لیتر در ثانیه از انواع محصولات را دارد و در فاز اول اشتغال 50 نفر را به طور مستقیم به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستگاه قضا برای چرخش تولید در کارخانه آب معدنی استهبان

تلاش دستگاه قضا برای چرخش تولید در کارخانه آب معدنی استهبان