مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 10:052021-04-04اقتصادي

جریمه یک میلیاردی واحدهای صنفی متخلف ری در ایام نوروز


رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به 4700مورد بازرسی طی 45روز گذشته گفت: در بازرسی های انجام گرفته 228 گزارش تخلف به ارزش تقریبی یک میلیارد و 180 میلیون ریال ثبت و به مراجع قضایی ارسال شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به نظارت و بازرسی ویژه بر اقلام مصرفی در بازار اظهار کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار از یکم اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ماه ادامه داشت که در این راستا بیش از 4700 واحد صنفی توسط 10 ، از سوی بازرسان اتاق اصناف 2 هزار مورد تذکر کتبی و شفاهی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به واحدهای صنفی ابلاغ شده است.

ستاره در ادامه تصریح کرد: به منظور تسهیل دسترسی مردم به اقلام اساسی اتاق اصناف شهرستان ری در راستای تنظیم بازار و با همکاری اتحادیه مربوطه از اواسط اسفند ماه 860 تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب به واحدهای صنفی در شهرستان و بخش های تابعه عرضه کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند از طریق تماس با شماره 55974017 نظرات و دیدگاه های خود را از نحوه ارائه خدمات واحدهای صنفی به اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کنند.

انتهای پیام /67062


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه یک میلیاردی واحدهای صنفی متخلف ری در ایام نوروز

جریمه یک میلیاردی واحدهای صنفی متخلف ری در ایام نوروز