مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-04دانش

کلید اینجاست؛ فلسفه در رکود و رخوت


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زینب ساجدی؛ یکی از مسائلی که می توان از آن به مثابه مقوله ای انسان ساز یاد کرد و درباره ی اثرات بلند مدت و عمیق آن در ایجاد جامعه ای سالم ساعت ها به بحث و گفتگو نشست، - با اینکه گفتمان تولید علم توانسته به گفتمانی پر رنگ و پر امید در کشور تبدیل شود؛ اما به جرات می توان گفت که هنوز در زمینه علوم نظریی عزم جزمی برای تحول و بومی سازی علوم انسانی اسلامی شاهد نیستیم.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، زینب ساجدی؛ یکی از مسائلی که می توان از آن به مثابه مقوله ای انسان ساز یاد کرد و درباره ی اثرات بلند مدت و عمیق آن در ایجاد جامعه ای سالم ساعت ها به بحث و گفتگو نشست، مسئله تعلیم فلسفه به کودکان است.

با اینکه بیش از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و گفتمان تولید علم توانسته به گفتمانی پر رنگ و پر امید در کشور بدل شود؛ اما به جرات می توان گفت که هنوز در زمینه علوم نظری همچون علم فلسفه، زایش و پویش جدی و عزم جزمی را برای تحول و بومی سازی علوم انسانی اسلامی شاهد نیستیم.

فبک (فلسفه برای کودکان) نیز دچار این رخوت و رکود است و هنوز این علم، آن چنان که شایسته نسل آینده باشد و بتواند بر کودکان که سرمایه های انسانی آینده کشور هستند اثر بگذارد، در اصلی ترین مراکز تربیتی ما به درستی ارائه نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلید اینجاست؛ فلسفه در رکود و رخوت

کلید اینجاست؛ فلسفه در رکود و رخوت