مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:252021-04-04سياسي

روند کند پیشرفت انتقال خون خراسان رضوی/ساخت 10بیمارستان تا 5 سال آینده


سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: در 4-5 سال آینده، حداقل 10 بیمارستان با حداقل 400-500 تخت به تعداد بیمارستان های استان اضافه خواهد شد.

با این حجم توسعه، - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست انتقال خون خراسان رضوی گفت: در 4-5 سال آینده، حداقل 10 بیمارستان با حداقل 400-500 تخت به تعداد بیمارستان های استان اضافه خواهد شد.

با این حجم توسعه، پیشرفت انتقال خون به نسبت پیشرفت تخت های درمانی استان بسیار پایین بوده است.

امروز 15 فروردین ماه، مراسم تودیع مجید عبداللهی، مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی و معارفه حمیدرضا اسلامی به عنوان سرپرست انتقال خون خراسان رضوی در پایگاه اهداء خون امام رضا(ع) برگزار شد.

حمیدرضا اسلامی، سرپرست انتقال خون خراسان رضوی در این مراسم، ضمن اشاره به این نکته که سازمان انتقال خون وظایف زیادی برعهده دارد، بیان کرد: کار این سازمان، یک کار فردی و شخصی نیست، بلکه کاری گروهی است.

اکنون هدف همگی ما باید این باشد که انتقال خون را از انحصار خارج کنیم و تلاش کنیم که کمک های زیادی را به سمت انتقال خون بکشانیم.

وی با بیان اینکه یکی از مسائلی که انتقال خون را همیشه با مشکل مواجه کرده است، خودمحدود کردن و اعتقاد به این تفکر است که بدون کمک دیگران و به تنهایی می توان کار کرد، گفت: درصورتی که در دنیا این رویه تغییر پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کند پیشرفت انتقال خون خراسان رضوی/ساخت 10بیمارستان تا 5 سال آینده

روند کند پیشرفت انتقال خون خراسان رضوی/ساخت 10بیمارستان تا 5 سال آینده