مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-04سياسي

ایجاد رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه زبان و فرهنگ پکن


معاون دانشکده جاده ابریشم دانشگاه زبان و فرهنگ پکن با رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در چین دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

- معاون دانشکده جاده ابریشم دانشگاه زبان و فرهنگ پکن با رایزنی فرهنگی ایران و نماینده بنیاد سعدی در چین دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، شیبا فنگ، معاون دانشکده جاده ابریشم دانشگاه زبان و فرهنگ پکن با حضور در محل رایزنی ایران با عباسعلی وفایی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و در موضوع همکاری های دوجانبه گفت وگو کردند.

در این دیدار معاون دانشکده جاده ابریشم دانشگاه زبان و فرهنگ پکن از رایزنی فرهنگی کشورمان به جهت ایجاد ارتباط این دانشگاه با دانشگاه های ایران و پیگیری هایش برای به نتیجه رسیدن تفاهم نامه ترجمه و انتشار یکصد کتاب قدردانی کرد.

او از عباسعلی وفایی خواست با امضای تفاهمنامه همکاری ترجمه و نشر به پیگیری موضوع برای تشکیل کمیته اقدام شود و کمیته پنج نفره ایرانی برای انتخاب آثار ترجمه و نشر معرفی شود.

معاون دانشکده جاده ابریشم دانشگاه زبان و فرهنگ پکن همچنین بیان کرد: با توجه به مذاکرات قبلی و درخواست رایزنی برای ایجاد رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه زبان و فرهنگ پکن خوشبختانه با مکاتبه با وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه زبان و فرهنگ پکن

ایجاد رشته زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه زبان و فرهنگ پکن