مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:102021-04-04سياسي

ادارات شاهرود برای رفع چالش ها برنامه عملیاتی ارائه کنند


فرماندار شاهرود خواستار حضور و مطالبه از دستگاه های اجرایی عضو و غیر عضو در شورای فرهنگ عمومی شد و گفت: ادارات شاهرود برای رفع چالش های فرهنگی و اجتماعی برنامه عملیاتی ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب جلالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود به میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان شاهرود، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی باید از دستگاه های اجرایی و فرهنگی غیر عضو نیز در جلسات دعوت به عمل آورد، تاکید کرد: دعوت از دستگاه های اجرایی و حضور در شورای فرهنگ عمومی و مطالبه از آنان پیرامون برنامه ها و اقدامات می تواند در راستای ارتقای فرهنگی شهرستان مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه امروز نیاز به پیوست فرهنگی و اقتصادی برای غالب طرح ها و برنامه های مطروحه در شهرستان و به خصوص نهادهای اجرایی و خدماتی بیش از پیش دیده می شود، بیان کرد: حضور دستگاه ها و تشریح اقدامات و مسائل مرتبط با شهرستان و شنیدن نقطه نظرات و بحث درباره آنها هم به تعالی برنامه های اجرایی کمک می کند و هم دستگاه ها ملزم به اجرای برنامه ها با کیفیت تری می شوند.

ارائه برنامه های عملیاتی فرماندار شاهرود ادامه داد: برای مثال محیط زیست عضو شورای فرهنگ عمومی نیست اما به دلیل اهمیتی که محیط زیست در شهرستان شاهرود داشته و این امر گره تنگاتنگی با مسائل فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادارات شاهرود برای رفع چالش ها برنامه عملیاتی ارائه کنند

ادارات شاهرود برای رفع چالش ها برنامه عملیاتی ارائه کنند