مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-04اقتصادي

راهی جدید برای واردات واکسن به ایران


رییس اتحادیه وارکنندگان دارو می گوید مسیر واردات واکسن کرونا بسیار دشوار است اما کار روی تمام گزینه های موجود ادامه دارد.

- رییس اتحادیه وارکنندگان دارو می گوید مسیر واردات واکسن کرونا بسیار دشوار است اما کار روی تمام گزینه های موجود ادامه دارد.

ناصر ریاحی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بخش خصوصی از همان روز نخستی که کرونا وارد کشور شد، اعلام کرد که آماده است با تمام قوا و با استفاده از تمام امکانات خود بدون هیچ چشمداشت مالی و با هدف کمک به سلامت و اقتصاد کشور، در تمامی حوزه هایی که اعلام نیاز شود حضور یابد و در حد ظرفیت خود تلاش می کند برای کاهش فشار شیوع کرونا گام بردارد.

به گفته وی، در ماه های ابتدایی شیوع کرونا، سازمان غذا و دارو نیز از شرکت های خصوصی دعوت کرد که اگر طرح یا برنامه ای دارند، ارائه کنند که در این زمینه جلساتی نیز برگزار شد و برخی شرکت ها طرح های خود در حوزه های مختلف از جمله واردات واکسن را ارائه کردند.

در جلسه کمیته دارو ستاد کرونا استان تهران نیز اتحادیه نامه نوشت که آماده همکاری در تمامی زمینه ها خواهد بود.

عضو هیئت رییسه اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، بسیاری از شرکت های بین المللی ترجیح دادند که با دولت ها کار کنند، توضیح داد: با توجه به گستردگی شیوع این ویروس و هزینه کلانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی جدید برای واردات واکسن به ایران

راهی جدید برای واردات واکسن به ایران