مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 07:552021-04-04سياسي

شعار سال خط مشی را فعالیت مسئولان روشن کرده است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تحقق شعار سال مقام معظم رهبری را در گرو تلاش همه جانبه مسئولان دانست و گفت: در حقیقت این نامگذاری ها خط مشی سالانه مسئولان را بر اساس اولویت ها تعیین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی در جلسه تسهیل و رفع و تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مطرح کردند که نشان از اهمیت تولید داخلی و پیشران بودن این موضوع در رابطه با سایر موضوع های کشور دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، هم افزایی و تعامل بین بخشی را از ضروریات رفع موانع تولید دانست و ادامه داد: در برخی موارد شاهد اقدامات موازی در حوزه مسائل اقتصادی هستیم که می طلبد تعاملات و هم افزایی ها تقویت شود.

دره وزمی در ادامه سخنان خود به دستورکار این جلسه اشاره کرد و یادآور شد: در اولین جلسه این کارگروه در سال 1400 دو موضوع سیلوی آگرین گندم و اختصاص سهمیه گندم به این سیلو است و موضوع دیگر احداث کارخانه تولید کارتن و واگذاری زمین به آن مورد بررسی قرار می گیرد.

وی بیان کرد: در بحث سیلو ظاهرا بر اساس مستندات مشکل در داخل استان قابل حل است و می توان با مساعدت مسئولان این موضوع را حل کرد اما باید از طریق قانون این مسئله رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار سال خط مشی را فعالیت مسئولان روشن کرده است

شعار سال خط مشی را فعالیت مسئولان روشن کرده است