مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-04بين الملل

اعزام تروریست هایی از سوریه به مأرب یمن


منابع یمنی از ورود تروریست هایی از سوریه به این کشور برای اعزام به استان مأرب جهت مقابله با ارتش و کمیته های مردمی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع اطلاعاتی در و دیگر کشورها وارد یمن خواهند شد را تأمین کنند.

طبق گفته منابع امنیتی و اطلاعاتی، تروریست های القاعده مأمور هستند تا عناصر مسلحی که قرار است از سوریه با کشتی وارد ساحل استان أبین شوند را با سلاح هایشان به استان مأرب منتقل کنند.

از این رو، از دو هفته پیش تروریست های القاعده به فرماندهی فردی به نام سالم الشنعاء در همکاری با عناصر مسلح حزب الاصلاح و با اشراف کامل فرماندهی ائتلاف سعودی در مناطق گسترده ای از ساحل استان أبین مستقر شده اند.

به گفته منابع محلی، تروریست های القاعده بدون هیچ واهمه ای در منطقه وادی حمراء ، یحمس ، المراقشه و الوضیع به طور علنی در درفت و آمد هستند و بارها وارد پادگان های حزب اخوانی الاصلاح همچون پادگان عکد شده و خارج شده اند.

به نوشته الاخبار، در یک هفته گذشته تروریست های القاعده برای تأمین مسیر حرکت عناصر مسلحی که قرار است از سوریه وارد یمن شوند، به چندین مقر شبه نظامیان المجلس الانتقالی الجنوبی (شورای انتقالی جنوب) حمله کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تروریست هایی از سوریه به مأرب یمن

اعزام تروریست هایی از سوریه به مأرب یمن