مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-04سياسي

در احراز صلاحیت ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

عزیزاله شهبازی در جلسه شورای معاونین استانداری و فرمانداران استان که روز یکشنبه 15 فروردین برگزار شد، با اشاره به انتخابات پیش رو، خطاب به فرمانداران و مدیران، گفت: شما نمایندگان دولت و نظام هستید از این رو باید با حساسیت و تعصب ویژه ای به مسئولیت ها و وظایف خود عمل کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: جای خرسندی دارد که فرمانداران با اشراف کامل در شهرستان ها پای کار هستند و هیات های اجرایی تشکیل شده اند.

شهبازی گفت: در تایید یا رد صلاحیت ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم نباید به گونه ای اقدام شود که خدایی ناکرده به آبرو و اعتبار کسی خدشه وارد شود.

وی افزود: رعایت مر قانون در مراحل مختلف اجرای انتخابات امری واجب و ضروری است از این رو اگر تخلفی نیز صورت گیرد در چهارچوب قوانین مورد برخورد قرار می گیرد.

استاندار البرز با اشاره به اتحاد و انسجام حاکم در استان، تاکید کرد: باید بستری را فراهم کنیم که انتخابات در نهایت سلامت، امنیت و با مشارکت حداکثری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در احراز صلاحیت ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم

در احراز صلاحیت ها باید حفظ آبروی افراد را مد نظر قرار دهیم