مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-04اقتصادي

کرونا در گیلان رکورد زد/شناسایی 600 بیمار کرونایی در گیلان


در ایام تعطیلات نوروز بیش از چهار میلیون مسافر به گیلان سفر کرده که ماحصل آن بستری شدن 450 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان و شناسایی 600 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، گیلان همواره یکی از استان های درگیر با ویروس درمان در این استان با فداکاری های خود موج های سنگین کووید 19 را مهار شرایط را استیبل کردند.

در اوایل اسفندماه سال گذشته روند کرونا در کشور و گیلان به یک ثبات نسبی رسیده و تعداد افراد بستری در بیمارستان های کشور کاهش و فوتی های ناشی از کرونا به زیر 100 نفر رسید.

با این شرایط هرچه به روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروز نزدیک می شدیم نگرانی در میان کادر درمانی کشور و به ویژه گیلان بیش از بیش افزایش یافت زیرا تمامی اعمال محدودیت ها در کشور لغو و سفرها به مناطق آبی و زرد آزاد شد.

در اواخر اسفندماه بود که وزیر بهداشت از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواست که محدودیت های کرونایی در ایام نوروز تشدید و سفرها به استان های گردشگری و کشورهای اروپایی لغو شود زیرا مسؤولان بهداشتی نگران آغاز موج چهارم و سنگین کووید19 در کشور بودند.

با آغاز تعطیلات نوروز مسافران با در نظر گرفتن اینکه دیگر کرونایی در کشور وجود نداشته و کووید 19 هم به تعطیلات رفته، بار سفر را بسته و به استان های شمالی و گردشگری کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در گیلان رکورد زد/شناسایی 600 بیمار کرونایی در گیلان

کرونا در گیلان رکورد زد/شناسایی 600 بیمار کرونایی در گیلان