مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-04سياسي

1400 کلاس درس در استان کرمان هنوز بخاری نفتی دارند


مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه 1400 کلاس درس باقیمانده تا همه بخاری های نفتی از مدارس سراسر استان کرمان جمع شود، ابراز امیدواری کرد: - ایسنا/کرمان مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با بیان اینکه 1400 کلاس درس باقیمانده تا همه بخاری های نفتی از مدارس سراسر استان کرمان جمع شود، ابراز امیدواری کرد: در سال 1400 جشن حذف بخاری های نفتی را برگزار می کنیم.

سیدمحمد واعظی نژاد در دیدار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه پروژه های فعال و نیمه تمام نوسازی مدارس از سال 98 فعال شده اند، عنوان کرد: مهرماه 1400 انقلابی در تحویل مدارس خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 1400 کلاس درس باقیمانده تا همه بخاری های نفتی از مدارس سراسر استان کرمان جمع شود، ابراز امیدواری کرد: در سال 1400 جشن حذف بخاری های نفتی و استانداردسازی کلاس های درس و سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد را خواهیم گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان با اعلام این که رشد بسیار خوبی در جذب مشارکت خیرین داشتیم، تصریح کرد: باید پیگیری کنیم تا در کنار این رشد جذب تعهدات خیرین 100 درصد محقق شود و بتوانیم با تزریق سهم دولت مدارس خیرساز را که شروع کرده ایم به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1400 کلاس درس در استان کرمان هنوز بخاری نفتی دارند

1400 کلاس درس در استان کرمان هنوز بخاری نفتی دارند