مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:102021-04-04سياسي

واکنش محمود صادقی به پیشنهاد روحانی برای استفاده از رفراندوم


نماینده تهران در مجلس دهم بیان کرد: مراجعه مستقیم به آرای عمومی دارای اهمیت است اما به نظر می رسد که آقای رییس جمهور باید مشخص کنند که ما امروز در چه مسائلی به رفراندوم نیاز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مراجعه مستقیم به آرا عمومی یکی از شیوه های مردم سالاری است که واسطه ها را حذف می کند و به نوعی دموکراسی مستقیم بدون واسطه است که نقش مردم و مشروعیت نظام حکمرانی را تقویت می کند.

محمود صادقی در خصوص ضرورت برگزاری رفراندوم، اظهار کرد: رییس جمهور مجدداً بر برگزاری رفراندوم تأکید کردند اما موضوع رفراندوم را مشخص نکردند و عیناً بر اجرای اصل 59 قانون اساسی تأکید کردند.

ابهامی که کماکان باقی می ماند مشکلی را حل نمی کند، قاعدتاً اگر موضوعی برای رفراندوم مورد نظر است، باید مطرح شود و موضوعی باشد که از طرق عادی قابل حل نباشد و نیاز به مراجعه مستقیم مردم باشد.

نماینده تهران در مجلس دهم افزود: آقای روحانی اشاره کردند که در حوزه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسأله داریم که می توانیم این مسائل را با پاسخ آری یا خیر مردم، حل کنیم اما هیچ اشاره ای نکردند که مسائل این حوزه ها چیست.

وی بیان کرد: مراجعه مستقیم به آرای عمومی دارای اهمیت است اما به نظر می رسد که آقای رییس جمهور باید مشخص کنند که ما امروز در چه مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش محمود صادقی به پیشنهاد روحانی برای استفاده از رفراندوم

واکنش محمود صادقی به پیشنهاد روحانی برای استفاده از رفراندوم