مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-04فرهنگي

انتشار فراخوان «تئاتر فجر 40» در بهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شیوع ویروس و محدودیت هایی که برای فعالیت های تئاتری در سال 99 وجود داشت، - دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر با اعلام اینکه فعالیت دبیرخانه جشنواره از هفته جاری آغاز می شود، تأکید کرد که فراخوان این دوره زودتر از دوره سی و نهم و در فصل بهار 1400 منتشر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با توجه به شیوع ویروس و محدودیت هایی که برای فعالیت های تئاتری در سال 99 وجود داشت، با تأخیر در انتخاب دبیر و شکل گیری دبیرخانه، کار خود را آغاز کرد.

حسین مسافرآستانه دبیری جشنواره سی و نهم را در شرایطی پذیرفت که اکثر ماه های سال گذشته تئاتر تعطیل بود و تولید تئاتر وضعیت نامطلوبی داشت.

شرایط بین المللی نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به گونه ای رقم خود که سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر فاقد بخش بین الملل باشد.

در نهایت سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر همزمان به صورت مجازی و حضوری برگزار شد و با وجود شرایط کرونایی سال 99 چراغش خاموش نشد.

اواخر اسفند سال 99 بود حسین مسافرآستانه برای دومین دوره پیاپی به عنوان دبیر جشنواره تئاتر فجر انتخاب و معرفی شد و دبیری جشنواره چهلم را بر عهده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان «تئاتر فجر 40» در بهار

انتشار فراخوان «تئاتر فجر 40» در بهار