مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:002021-04-04سياسي

کشاورزان شهریار زمین گیر شدند/ خسارت 1000 میلیاردی سرمازدگی به باغات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین حق وردی با بیان اینکه شهریار در تولید هلو، شلیل، گوجه سبز و زردآلو رتبه یک استان تهران را دارد، - نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی از ورود نزدیک به یک هزار میلیارد تومان خسارت به باغات شهریار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین حق وردی با بیان اینکه شهریار در تولید هلو، شلیل، گوجه سبز و زردآلو رتبه یک استان تهران را دارد، اظهار داشت: سرمازدگی نزدیک به هزار میلیارد تومان خسارت به باغات میوه شهریار وارد کرده است و این خسارت سبب زمین گیر کردن زندگی کشاورزان این منطقه شده است.

نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: برآورد خسارت سرمازدگی در شهریار به انتها رسیده است و پیگیری های لازم برای جبران خسارت کشاورزان و باغداران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تولید میوه در باغ های شهریار هکتاری 20 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: معمولاً باغدار هزینه های بهره برداری و تولید محصول را از حجره دار به صورت قرض و یا پیش فروش می گیرند و اکنون امکان بازپرداخت این هزینه ها را ندارند و اینجا است، که باید از تولید حمایت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان شهریار زمین گیر شدند/ خسارت 1000 میلیاردی سرمازدگی به باغات

کشاورزان شهریار زمین گیر شدند/ خسارت 1000 میلیاردی سرمازدگی به باغات