مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-03فرهنگي

اجرای نمایش عروسکی «جنگ و صلح» یزدیها در تئاتر شهر پایتخت


نمایش «صلح و جنگ» که به نویسندگی و کارگردانی «میثم یوسفی» و با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تولید شده است، از هشتم فروردین ماه همه روزه از ساعت 14 تا 19 در تالار چهارسو تئاترشهر تهران به روی صحنه می رود.

- اجرای نمایش عروسکی جنگ و صلح یزدیها در تئاتر شهر پایتخت ایسنا/یزد نمایش صلح و جنگ که به نویسندگی و کارگردانی میثم یوسفی و با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تولید شده است، از هشتم فروردین ماه همه روزه از ساعت 14 تا 19 در تالار چهارسو تئاترشهر تهران به روی صحنه می رود.

این نمایش عروسکی که با حضور هفت بازیگر اصلی و سه بازیگر سایه تقابل سنت و مدرینته را در قالب دو خانواده موسیقی سنتی و کلاسیک به نمایش می گذارد و البته در نهایت به صلح طرفین منجر می شود، در هجدهمین جشنواره عروسکی دو سالانه ی تهران مبارک و از بین 40 اثر به عنوان سه اثر برگزیده برای نمایش در مراسم اختتامیه انتخاب شد.

هنرمندان یزدی امسال برای اولین بار با حمایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در این فستیوال شرکت کردند ولی فیلم این اثر نیز که به صورت سه دوربینه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری فیلمبرداری شده، به جشنواره های شانگ های، مالزی، اوکراین و مسکو نیز ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نمایش عروسکی «جنگ و صلح» یزدیها در تئاتر شهر پایتخت

اجرای نمایش عروسکی «جنگ و صلح» یزدیها در تئاتر شهر پایتخت