مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 02:452021-04-03سياسي

مجلس با حذف قوانین مزاحم تولید عملیات مانع زدایی را شروع کند


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: شورای راهبردی تنقیح قوانین در مجلس با همکاری کمیسیون های تخصصی مجلس می تواند در راستای حذف قوانین مزاحم تولید کوشا باشد و از پراکندگی قوانین تولید جلوگیری کند.

- نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس گفت: شورای راهبردی تنقیح قوانین در مجلس با همکاری کمیسیون های تخصصی مجلس می تواند در راستای حذف قوانین مزاحم تولید کوشا باشد و از پراکندگی قوانین تولید جلوگیری کند.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نام گذاری سال 1400 توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها درباره راهکارهای تحقق این شعار اظهار کرد: وقتی دشمنان ایران اسلامی در جبهه نظامی و فرهنگی شکست خوردند به این نتیجه رسیدند که تنها راه شکست ایران اسلامی، اقتصادی است.

رهبری نیز از 10 سال قبل به صورت هوشمندانه نام های اقتصادی در نوروز هر سال انتخاب کردند تا قوای سه گانه برای اقتصاد و معیشت برنامه های دقیقی داشته باشند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس تأکید کرد: بعضی از مشکلات ما مثل دیوان سالاری افسار گسیخته باعث وابستگی بیش از حد ما به خارج در بعضی از حوزه ها شده است این در حالی است که یکی از آرمان های انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی بوده اما به نظر می رسد شرایط جنگی ما اجازه تحقق کامل این آرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با حذف قوانین مزاحم تولید عملیات مانع زدایی را شروع کند

مجلس با حذف قوانین مزاحم تولید عملیات مانع زدایی را شروع کند