مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-03پزشكي

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد


مدیر عامل مجمع خیران سلامت مشهد از ابتلای رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی به کرونای جهش یافته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علیرضا کلاهان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: دکتر محمدحسین بحرینی رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و اعضای خانواده وی که مبتلا به کرونای جهش یافته هستند مراحل درمانی را طی می کنند.

وی افزود: این در حالی است که ایشان به دلیل شرکت در جلسات و تماس با افراد مختلف می بایست در اولویت دریافت واکسن کرونا می بود اما از اختیارات خود در این زمینه استفاده نکرد و با ازخودگذشتگی در گروه هدف دریافت واکسن کرونا قرار نگرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیش از 9 هزار دانشجو و حدود 25 هزار کارمند بهداشتی و درمانی، هم اکنون به عنوان قطب پزشکی شمال شرق کشور مطرح است.

تاکنون بیش از 10 هزار نفر از کادر بهداشتی و درمانی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن کرونا دریافت کرده اند، این رقم به جز واکسن هایی است که به بیماران خاص، پاکبانان، غسال ها، سالمندان و بیماران زیرپوشش بهزیستی و ایثارگران تزریق شده است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون یک میلیون و 920 هزار و 394 نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 123 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 طی 24 ساعت گذشته تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به 62 هزار و 999 نفر رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به کرونا مبتلا شد