مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 17:452021-04-03بين الملل

حزب الله عراق: مذاکره با آمریکا بی فایده است؛ اشغالگر باید عراق را ترک کند


گروه های مقاومت عراق از جمله کتائب حزب الله و عصائب اهل الحق این کشور هرگونه مذاکره با آمریکا برسر ماندن نیروهای این کشور در عراق را بی فایده و فاقد اعتبار دانستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی نظامی مقاومت اسلامی به تأخیر بیندازد.

صالح العکیلی کارشناس مسائل امنیتی عراق امروز شنبه بار دیگر بر لزوم اخراج نظامیان تروریست آمریکایی تأکید کرد و به پایگاه خبری المعلومه گفت که در گفت وگوی راهبردی عراق و آمریکا، نباید مسئله باقی ماندن، تمدید یا زمانبندی طولانی مدتی برای خروج نیروهای آمریکایی مطرح شود .

در همین ارتباط، فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق امروز شنبه پیامی را به هیأت مذاکره کننده عراقی با طرف آمریکایی در چارچوب گفت وگوی راهبردی میان بغداد و واشنگتن فرستاد.

حسن سالم عضو این فراکسیون در بیانیه ای گفت: در گفت وگوی راهبردی که قرار است هفتم آوریل(18 فروردین) با آمریکا برگزار شود، هیأت مذاکره کننده عراقی می بایست نماینده واقعی ملت عراق در اجرای تصمیمی باشد که نمایندگان ملت عراق در پارلمان و در تظاهرات میلیونی خود برای مطالبه  پایان حضور آمریکا در عراق اتخاذ کردند.

از سوی دیگر، جواد الطلیباوی ، از فرماندهان مقاومت اسلامی عصائب اهل الحق عراق در توییتی نوشت: پیامی وجود دارد که اشغالگر آمریکایی و همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: مذاکره با آمریکا بی فایده است؛ اشغالگر باید عراق را ترک کند

حزب الله عراق: مذاکره با آمریکا بی فایده است؛ اشغالگر باید عراق را ترک کند