مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 17:202021-04-03فرهنگي

«بگذار همه شان حرف بزنن» یک روایت آگاتا کریستی‎وار از سودبرگ


ساخته درخشان استیون سودربرگ یک روایت آگاتا کریستی‎وار درباره ارزش زندگی از این فیلمساز با بازی قابل اعتنا و به اندازه مریل استریپ است؛ روایتی در درون یک کشتی فیلمساز توانسته به چیزی بیش از یک لوکیشن تبدیلش نمایند و به آن شخصیت داده است.

- فیلم سینمایی بگذار همه شان حرف بزنند / Let Them All Talk ساخته درخشان استیون سودربرگ یک روایت آگاتا کریستی‎وار درباره ارزش زندگی از این فیلمساز با بازی قابل اعتنا و به اندازه مریل استریپ است؛ روایتی در درون یک کشتی فیلمساز توانسته به چیزی بیش از یک لوکیشن تبدیلش نمایند و به آن شخصیت داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ چگونه بگذار همه شان حرف بزنند استیون سودربرگ را توصیف کرد؟ دومین فیلم مهم 25 سال گذشته که تقریبا بر کشتی اقیانوس پیمای میان-اطلسی سوار شده است؟ یک معمای آگاتا کریستی گونه بدون معما؟ فرصتی برای یادآوری اینکه مریل استریپ هنگامی که نقش شخصیت حقیقی ای را بازی نمی کند چقدر خوب است؟ بدون در نظر گرفتن همه این ها، در حالی که به نظر نمی رسد که این فیلم توجه آن هایی که منتظر جوایز هستند را جلب کند ولی دارای کارکترهای جذاب، دیالوگ های هوشمندانه و چند نظر جذاب در مورد عشق، زندگی و هنر است.

از حیث نمایشنامه چیز خاصی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بگذار همه شان حرف بزنن» یک روایت آگاتا کریستی‎وار از سودبرگ

«بگذار همه شان حرف بزنن» یک روایت آگاتا کریستی‎وار از سودبرگ