مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 15:452021-04-03بين الملل

الصادقون: گفت وگوها به اخراج آمریکا منجر نشود، اشغالگری جدید رقم می خورد


عضو فراکسیون پارلمانی الصادقون در پیامی خطاب به هیأت مذاکره کننده عراق با طرف آمریکایی گفت که اگر این مذاکرات به اخراج نظامیان آمریکایی از عراق منجر نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون پارلمانی الصادقون عراق پیامی را به هیأت مذاکره کننده عراقی با طرف آمریکایی در چارچوب گفت وگوی راهبردی میان بغداد و واشنگتن فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، حسن سالم عضو این فراکسیون در بیانیه ای گفت: در گفت وگوی راهبردی که قرار است هفتم آوریل(18 فروردین) با آمریکا برگزار شود، هیأت مذاکره کننده عراقی می بایست نماینده واقعی ملت عراق در اجرای تصمیمی باشد که نمایندگان ملت عراق در پارلمان و در تظاهرات میلیونی خود برای مطالبه  پایان حضور آمریکا در عراق اتخاذ کردند.

او افزود: دولت عراق می بایست در بسیاری از قراردادها و پروژه های اقتصادی فاسد آمریکا تجدید نظر کند که با کمک برخی مقامات فاسد عراقی موجب هدر رفتن میلیاردها دلار شده بدون اینکه سیستم برق رسانی عراق را اصلاح کند.

سالم به هیأت مذکره کننده عراقی درباره هر گونه بی تفاوتی نسبت به قضیه پایان دادن به حضور آمریکا در عراق در طی مذاکرات با آمریکا هشدار داد و گفت: در غیر این صورت اشغالگری جدید  در عراق رقم خواهد خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الصادقون: گفت وگوها به اخراج آمریکا منجر نشود، اشغالگری جدید رقم می خورد

الصادقون: گفت وگوها به اخراج آمریکا منجر نشود، اشغالگری جدید رقم می خورد