مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-03حوادث

ثبت 744 مورد مصدوم حادثه ترافیکی از ابتدای امسال تاکنون در یزد


رییس سازمان اورژانس یزد با بیان این که در13 روز گذشته امسال پنج مورد مأموریت امداد هوایی در این استان ثبت شده است، گفت: حوادث ترافیکی در ایام تعطیلات نوروزی یزد 744 مجروح بر جای گذاشت.

- دکتر احمد دهقان در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره آمار تصادفات و حوادث رخ داده در 13 روز نخست امسال، اظهار کرد: بر اساس اطلاعات بدست آمده از تماس ها و مأموریت های ثبت شده در سازمان اورژانس استان یزد، از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 745 نفر آسیب دیده به بیمارستان های استان منتقل شدند.

وی با بیان این که از تعداد کل افراد آسیب دیده در سازمان اورژانس استان یزد، 744 مورد مصدوم حوادث ترافیکی بودند، افزود: طی 13 روز گذشته سال جاری پنج مورد ماموریت بالگرد و امداد هوایی در سطح استان ثبت شده است.

رییس سازمان اورژانس استان یزد تعداد فوتی های ناشی از حوادث ترافیکی در ایام نوروز را پنج نفر دانست و گفت: حوادث ترافیکی نوروز 1400 در مقایسه با سال گذشته چند برابر افزایش داده است.

دکتر دهقان خدمات رسانی به 93 نفر مصدوم بعلت سقوط از ارتفاع را از دیگر اقدامات انجام شده سازمان اورژانس استان یزد از ابتدای امسال تاکنون عنوان و تصریح کرد: اورژانس یزد در این مدت نیز به 21 مصدوم ناشی از مسمومیت با منوکسید کربن، 58 نفر دیگر مسمومیت ها، 88 نفر بیمار تنفسی و 140 بیمار قلبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 744 مورد مصدوم حادثه ترافیکی از ابتدای امسال تاکنون در یزد

ثبت 744 مورد مصدوم حادثه ترافیکی از ابتدای امسال تاکنون در یزد