مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 13:152021-04-03بين الملل

مخالفت حماس با تعویق انتخابات فلسطین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد نزال در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت باید درباره جایگزین های مناسب برای برگزاری انتخابات در قدس گفتگو هایی جامع انجام شود، - معاون رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج فلسطین با تاکید بر مخالفت این جنبش با تعویق انتخابات برگزاری آن در قدس اشغالی را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد نزال در گفتگوی ویژه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت باید درباره جایگزین های مناسب برای برگزاری انتخابات در قدس گفتگو هایی جامع انجام شود، به شیوه ای که مرکزیت، اهمیت و قداست این شهر نزد فلسطینیان مورد تاکید قرار گیرد و انتخابات نیز به بن بست نرسد.

نزال خاطر نشان کرد چشم پوشی حماس از گذشته پر از درد و رنج، هرگز به این معنا نیست که با هر اقدامی در راستای ایجاد هرج و مرج یا تبدیل غزه به کانون اختلافات داخلی کنار خواهد آمد.

وی تصریح کرد که تجربه های گذشته نشان داده که تنها راه حل و فصل اختلافات داخلی، گفتگو و تکیه بر اصول دموکراسی است.

نزال تاکید کرد خط قرمزی که علاوه بر حماس برای تمامی فلسطینیان وجود دارد، مسئله مقاومت است که هیچ سازش و معامله ای بر سر آن انجام نمی شود و تمامی گروه های فلسطینی بر سر آن توافق و اجماع دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت حماس با تعویق انتخابات فلسطین

مخالفت حماس با تعویق انتخابات فلسطین