مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 13:052021-04-03اقتصادي

بودجه 1000 میلیارد تومانی شهرداری گرگان ابلاغ شد


مراسم ابلاغ بودجه 1000 میلیارد تومانی بودجه شهرداری گرگان عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان مراسم ابلاغ بودجه 1000 میلیارد تومانی بودجه شهرداری گرگان عصر امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در صحن شورای اسلامی شهر گرگان برگزار شد.

میرمحمد غراوی_ معاون عمرانی استاندار گلستان در این مراسم گفت: افزایش چهار برابری بودجه شهرداری گرگان نسبت به سال 97 نشان می دهد که مجموعه مدیریت شهری همکاری خوبی در تحقق بودجه و خدمت به مردم شهر دارند.

وی، بودجه یک هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری را رقمی سنگین برشمرد و تحقق آن را منوط به همکاری مضاعف بخش های مختلف شورای شهر، شهرداری، فرمانداری و.

دانست.

غراوی از اعضای شورای شهر و شهرداری خواست تا با توجه به در پیش بودن انتخابات و احتمال تغییر اعضای شورای شهر و مدیریت شهری، تلاش کنند تا شهریورماه نیمی از بودجه در نظر گرفته شهرداری را محقق کنند.

عبدالرضا دادبود_ شهردار گرگان نیز گفت: در حوزه مدیریت شهری به پروژه های کوتاه مدت بسنده نکردیم و معمولا افق بلند مدت برای شهر گرگان در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1000 میلیارد تومانی شهرداری گرگان ابلاغ شد

بودجه 1000 میلیارد تومانی شهرداری گرگان ابلاغ شد