مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:302021-04-03سياسي

توضیح رییس سازمان استاندارد درباره ذرت های آلوده انبارهای بندر امام


رییس سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص تعیین تکلیف ذرت های آلوده موجود در انبارهای بندر امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص تعیین تکلیف ذرت های آلوده موجود در انبارهای بندر امام خمینی(ره) توضیحاتی ارائه کرد.

غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از ادارات و آزمایشگاه های اداره کل استاندارد خوزستان در جمع خبرنگاران با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد یکی از سازمان های مهم در تولید است که می تواند پشتیبانی بسیار مهمی در برندسازی و تسهیل شرایط صادرات داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ممکن است در ابتدا مقررات و تصمیماتی که سازمان استاندارد برای کیفیت یک کالا اتخاذ می کند برای تولید کننده ملاحظاتی به دنبال داشته باشد اما وجود این قوانین و مقررات، صادرات و فروش را تسهیل می کند و زمینه را برای تولید بیشتر نیز مهیا می کند.

شریعتی عنوان کرد: در سازمان ملی استاندارد در حال تدوین و ایجاد ستاد تسهیل هستیم تا بتوانیم به کیفیت، ایمنی و سلامت کمک کنیم و بروکراسی های اداری را به حداقل برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح رییس سازمان استاندارد درباره ذرت های آلوده انبارهای بندر امام

توضیح رییس سازمان استاندارد درباره ذرت های آلوده انبارهای بندر امام