مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-03حوادث

دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در شهرستان ملکان خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در شهرستان ملکان خبر داد.

سرهنگ کاظم داداشی گفت: به دنبال گزارش دریافتی در پایگاه حفاظتی این یگان مستقر در شهرستان ملکان در خصوص خرید و فروش اموال تاریخی و فرهنگی در این شهرستان، اقدامات لازم با هماهنگ نیروی انتظامی شهرستان انجام شد.

وی به کشف و ضبط شی قدیمی توسط نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی شهرستان اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشترک، شیء قدیمی کشف و ضبط شده و در راستای اعلام نظر کارشناسی به اداره کل میراث فرهنگی تحویل داده شد.

وی افزود: عاملان نگهداری و خرید و فروش این شی قیمتی، به عنوان متهم دستگیر شده و به همراه شی مکشوفه به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، سرهنگ داداشی خاطر نشان کرد: هم استانی های محترم می توانند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان

دستگیری دو عامل خرید و فروش اشیای قدیمی در ملکان