مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:152021-04-03سياسي

دو برنامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای پیگیری شعار سال 1400


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از برنامه این کمیسیون برای اصلاح قانون معادن و قانون منع توقیف واحدهای تولیدی، برای زمینه سازی تحقق شعار سال 1400 خبر داد.

- حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به 2 دستور کار این کمیسیون در ارتباط با پیگیری شعار سال 1400 (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) اظهار داشت: از فردا طرح اصلاح قانون معادن با هدف زمینه سازی برای جایگزینی معادن به جای نفت، در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

وی افزود: براساس بررسی هایی که پیش از این نیز صورت گرفته، بخش هایی از قانون معادن نیاز به اصلاح دارد تا از ظرفیت های حوزه معدن برای رونق تولید و توسعه اقتصادی کشور استفاده شود.

  سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در توضیح این مسئله گفت: کشور ما از جهت پهنه های معدنی و تنوع معادن، جزو کشورهای با ظرفیت بالا محسوب می شود که به علل مختلف تاکنون از آن خوب استفاده نشده و بعضاً خام فروشی نیز صورت گرفته است.

  فیروزی ادامه داد: یکی از مواردی که در ارتباط با قانون معادن در دستورکار کمیسیون قرار خواهد گرفت، اصلاح مقررات مربوط به ثبت و بهره برداری از معادن است؛ با این توضیح که بعضاً افرادی معدنی را به اسم خودشان ثبت کرده و تقاضای بهره برداری از آن را می دهند، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برنامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای پیگیری شعار سال 1400

دو برنامه کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای پیگیری شعار سال 1400