مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-03اقتصادي

کاهش ورود ضایعات حجیم به آرادکوه


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش چشمگیر ورود ضایعات حجیم به آرادکوه و استفاده از پسماندهای میادین میوه و تره بار برای تولید کمپوست خبر داد و این اقدامات را بخشی از اجرای طرح کاپ دانست.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از کاهش چشمگیر ورود ضایعات حجیم به آرادکوه و استفاده از پسماندهای میادین میوه و تره بار برای تولید کمپوست خبر داد و این اقدامات را بخشی از اجرای طرح کاپ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدرالدین علیپور با اشاره به اجرای طرح کاپ به منظور کاهش تولید پسماند و هزینه های حمل و نقل و دفع پسماندهای تولیدی گفت: از آذرماه سال گذشته مدیریت متمرکز پسماندهای حاصل از هرس درختان و پسماندهای حجیم شامل چوب، تیر و تخته، مبل و.

به پیمانکار بخش خصوصی در محل سایت آزادگان واگذار شد.

وی ادامه داد: بر این اساس از ابتدای آذرماه از ورود حدود 7 هزار و 500 سرویس ضایعات حجیم و چوب و سرشاخه به مرکز دفع آرادکوه و چهاردیواری های مناطق جلوگیری شده است.

بیشترین آمار ساماندهی پسماندهای حجیم مربوط به اسفندماه سال گذشته با حدود 5 هزار سرویس و تناژ تقریبی 7 هزار تن انواع چوب و سرشاخه است.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، علیپور تاکید کرد: با هدف تأمین رطوبت و تسریع در فرایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ورود ضایعات حجیم به آرادکوه

کاهش ورود ضایعات حجیم به آرادکوه